Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

H Νέα Τηλεοπτική "Vendetta"

ΕΛΕΝΗ ΤΣΟΛΑΚΗ

Είναι νέα, ωραία, και ένα πολύ φρέσκο πρόσωπο στο χώρο της τηλεόρασης. Η κοπέλα της διπλανής πόρτας που ανοίγει την πόρτα της καρδιάς της και μας μιλάει για τη ζωή της.


Πότε και πως αποφάσισες να ξεκινήσεις με την τηλεόραση?
–Ξεκίνησα εντελώς τυχαία. Καταρχάς, είμαι γυμνάστρια, σπουδάζω στη γυμναστική ακαδημία και δούλευα 4 χρόνια υπεύθυνη σε ένα πολύ γνωστό γυμναστήριο της πόλης. Κάποια στιγμή ήρθε από την TV Θεσσαλονίκη κάποιος δημοσιογράφος για μία έρευνα και μου πήρε μια συνέντευξη σχετικά με τα γυμναστήρια της πόλης. Με κάλεσαν στην εκπομπή και στη συνέχεια μου ζήτησαν να παρουσιάσουμε μαζί τον «Απλό Παρατηρητή». Έτσι ξεκίνησα πριν δυο χρόνια στην TV Θεσσαλονίκη, ύστερα στον Extra Sport και μετά με τον Τάσο Ριζόπουλο στην TV 100. Στη συνέχεια με κάλεσαν οι υπεύθυνοι του σταθμού και μου πρότειναν να παρουσιάσω μία εκπομπή η οποία θα στηρίζεται στους νέους και θα απευθύνεται σε αυτούς. Έτσι δημιουργήσαμε την Vendetta.
Επίσης, κάνεις και εκπομπή στο ραδιόφωνο στον FM101.
–Ναι. Καθημερινά 5 με 7 προσπαθούμε να συνδυάσουμε την τηλεοπτική Vendetta με το ραδιόφωνο και έτσι την ονομάσαμε Vendetta στον αέρα. Είναι κάτι που λατρεύω πάντως. Είμαι ερωτευμένη με το ραδιόφωνο.
Είσαι ερωτευμένη γενικότερα? Εκτός από τη δουλειά σου και τη ζωή?
– Ναι, γενικότερα είμαι και πιστεύω πως αν δεν είσαι ερωτευμένος με αυτό που κάνεις δε μπορείς να δώσεις και τη ψυχή σου.
Αν σου έκαναν πρόταση από τον Αντέννα να παρουσιάσεις τον «Πρωινό Καφέ», θα δεχόσουν?
-Τη δεδομένη χρονική στιγμή όχι, δε θα δεχόμουνα. Γιατί θεωρώ ότι πρέπει να κοιτάς το παρόν . Δεν είμαι άνθρωπος που κοιτάω το μέλλον, αν και κάνω όνειρα για το μέλλον. Ίσως αργότερα να θέλω και να έιμαι σε θέση να το κάνω, αλλά προς το παρόν όχι. Γενικότερα ό, τι μπορώ να κάνω αύριο, το αφήνω πάντα για αύριο.
Έχεις κάνει και 12 χρόνια πρωταθλητισμό στο tae kwon do. Γιατί δε συνέχισες και τι κοινά έχουν ο πρωταθλητισμός και η τηλεόραση?
-Είχα πολλές ατυχίες με τραυματισμούς οπότε ήταν μονόδρομος το να σταματήσω. Και στα δύο πάντως χρειάζεται να προσπαθείς συνεχώς και να πιστεύεις στον εαυτό σου. Αν αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις, τότε μπορείς να ξεπεράσεις και κάθε εμπόδιο που μπορεί να προκύψει.
Καριέρα, Έρωτας, Οικογένεια, Παιδιά… Ποιο παίζει πρωτεύοντα ρόλο στη ζωή σου?
-Είμαι πολύ μικρή για να σου πω ότι σκέφτομαι να κάνω παιδιά. Πρώτα απ’ όλα όμως πρέπει να είσαι ερωτευμένος . Αν υπάρχει έρωτας, θα έρθει και η οικογένεια και τα παιδιά. Ο έρωτας είναι η προϋπόθεση για να πετύχεις τα πάντα.
Λένε πως η τηλεόραση έχει ημερομηνία λήξης. Αν και νέα κοπέλα στο χώρο τι θα κάνεις μετά αν δεις ότι δεν… «πάει άλλο»? Θα συνεχίσεις με την ειδικότητα σου?
-Έτσι ξεκίνησα ούτως ή άλλως. Την τηλεόραση την έχω σαν χόμπι. Απλά μου δόθηκε η ευκαιρία και ήθελα να δοκιμάσω. Τίποτα δεν υπάρχει για πάντα. Ευτυχώς τη δουλειά μου την έχω, το πτυχίο μου επίσης ….οπότε κανένας δε χάνεται, ειδικά αν δουλεύει και προσπαθεί για το καλύτερο.
Φαινόμενο Πετρούλα: Πως το σχολιάζεις?
-Χωρίς να θέλω να φανώ κακιά, είναι κάτι που δεν ξέρω αν θα έκανα εγώ. Άλλωστε δεν θα κρατήσει πολύ αυτό, οπότε ας το χαρεί. Έχει καταφέρει πάντως και έχει γίνει talk of the town.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα σου?
- Έχω πολλά μειονεκτήματα. Είμαι αρκετά δύστροπη, έχω συχνές μεταπτώσεις στη διάθεση μου, είμαι γκρινιάρα. Αντίθετα, είμαι αρκετά δυναμική και ό, τι κάνω, το κάνω με όλη μου τη ψυχή μέχρι εκεί που δε πάει . Πράγμα που πολλές φορές είναι και αυτοκαταστροφικό.
Ζηλεύεις? Και αν ναι, το δείχνεις?
-Ναι, πάρα πολύ. Ζηλεύω αυτούς που αγαπάω, όχι αυτούς που έχω απέναντι μου. Είμαι αρκετά κτητική με τους ανθρώπους.
Ποιος είναι ο ιδανικός άντρας για σένα?
-Δεν ξέρω αν υπάρχει ιδανικός άντρας. Υπάρχει όμως το σωστό timing το οποίο μπορεί να κάνει έναν άντρα ιδανικό. Αυτό που θέλω είναι να έχει χιούμορ, να με ανέχεται, να με στηρίζει και να νιώθω ασφάλεια δίπλα του.
-Που συχνάζεις?
Βγαίνω πάρα πολύ. Και δύσκολη μέρα να έχω δεν υπάρχει περίπτωση να μη βγω το βράδυ. Το μεσημέρι συνήθως κάνω μικρά διαλειμματάκια και πίνω τον καφέ μου στο Social, ενώ το βράδυ πηγαίνω στο Times. Προσπαθώ πάντως να αλλάζω συχνά παραστάσεις.
-Χαλάς αρκετά λεφτά για την εμφάνιση σου?
Ναι, χαλάω αρκετά λεφτά. Από μικρή ήθελα να είμαι ανεξάρτητη, οπότε ό, τι έβγαζα τα ξόδευα για ρούχα και παπούτσια. Πάντως είμαι πολύ «χύμα» σαν άνθρωπος, ειδικά στην καθημερινότητα μου θα με δεις με φόρμες και αθλητικά παπούτσια να κυκλοφορώ.
-Θα έκανες ποτέ πλαστική, αν κάτι δεν σου αρέσει στην εμφάνιση σου?
Ναι. Στην εποχή που ζούμε έχει απενοχοποιηθεί η πλαστική και πολλοί άνθρωποι αποφασίζουν να κάνουν μια αλλαγή. Με τα σημάδια του χρόνου όμως ένα μπότοξ θα το έκανα. Μέχρι τώρα είμαι συμφιλιωμένη με την εικόνα μου.
-10 χρόνια μετά… Πως τον φαντάζεσαι τον εαυτό σου?
Δεν ξέρω. Δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα μέσα μου. Μπορεί σήμερα να είμαι εδώ, αύριο να είμαι αλλού. Είναι άγνωστο το τι θα συμβεί και αυτή είναι η μαγεία.
-Πες μου λίγα πράγματα για την εκπομπή σου. Γιατί Vendetta?
Ο τίτλος παραπέμπει στην κόντρα μεταξύ δύο αντίθετων πραγμάτων. Στην εκπομπή παρουσιάζουμε πάντα τις δύο αντίθετες απόψεις πάνω σε ένα θέμα, συνήθως κάτι που μας απασχολεί στην καθημερινότητά μας. Προβλήματα νέων, έρωτας, χωρισμός, απιστία… Βασιζόμαστε στην χαλαρή ματιά των νέων. Τίποτα δεν είναι στημένο.
- Σαν γνήσιο κριαράκι, είσαι άτομο που κοντράρεσαι?
Ναι. Όταν με πειράζει κάτι θα το πω, με οποιοδήποτε κόστος. Ειδικά αν πιστεύω πως έχω δίκιο σίγουρα θα επιμείνω. Δεν ζητάω εύκολα συγγνώμη. Αν την πω όμως τότε σίγουρα την εννοώ.
-Είσαι πολύ κοινωνικό και χαμογελαστό άτομο, πράγμα που σίγουρα σε έχει βοηθήσει στη δουλειά σου.
Ναι. Πάρα πολύ. Χαμογελάω και θέλω και οι δίπλα μου να χαμογελάνε. Δεν μου αρέσουν τα μίζερα άτομα. Μου αρέσει να μιλάω αλλά μου αρέσει και να ακούω. Κάπως έτσι βγαίνουν και τα θέματα της Vendettas. Από τη βόλτα σου στην Τσιμισκή μέχρι κάτι που απασχολεί ένα φίλο σου.
-Έχεις και προφίλ στο facebook.
Ναι. Έκανα επειδή με είχαν πρήξει οι φίλες μου, αλλά δεν έχω καμία σχέση με ιντερνέτ. Δεν μπορώ να το χειριστώ και πολύ. Αν ναυαγούσα σε ένα νησί με έναν υπολογιστή και ιντερνέτ, δεν θα ήξερα πώς να σωθώ.
-Τα τρία απαραίτητα πράγματα της καθημερινότητας σου?
Σίγουρα το κινητό μου που είναι η προέκταση του χεριού μου. Λεφτά, αλλιώς νιώθω τρομερή ανασφάλεια… και το λιπ γκλος μου. Και τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου επίσης. Που τα ξεχνάω συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: